SLUSH 2019
Keskiviikko 06.11.2019

SLUSH – loska-ajan valopilkku!

Marraskuun lopulla käynnistyvä Slush Helsinki on vakiinnuttanut asemansa yhtenä maailman kiinnostavimmista teknologia- ja kasvuyritystapahtumista. Kansainvälinen kohtaaminen pursuaa energiaa ja innostusta.

Slush Helsinkiin odotetaan tuhansia startup-yrityksiä ja sijoittajia, ja jopa yli kahtakymmentä-viittätuhatta kävijää kaikkialta maailmasta. Lisäksi tapahtumaan osallistuu satamäärin median edustajia, joiden reaaliaikaisten raporttien ja striimien välityksellä Slushilla on globaali miljoonayleisö.

Näyttävä joukko tämän hetken kiinnostavimpia innovaattoreita ja ennakkoluulottomimpia rahoittajia nousee Slushin ohjelmalavoille jakamaan näkemyksiään. Noin sadasta puhujasta mainittakoon Michael Moritz (Sequoia Capital), Lydia Jett (Softbank), John Collison (Stripe) ja Michele Romanov (Clearbanc).

Myös Broadway Finlandin saappaat ovat marraskuun ajan tukevasti ”Loskassa”. Broadway suunnittelee ja toteuttaa Slushiin muun muassa rakenteita ja äänentoistoa, ja Hokkuspokkus-tiimi loihtii tapahtumaan erikoisosaamista vaativia visualisointeja ja somistuksia. Slushin visuaalinen ilme on Sun Effects Oy:n käsialaa.

Varaslähdön tapahtumaan voi ottaa jo alkuviikosta, sillä Slush on nyt paljon enemmän kuin kaksi tapahtumantäyteistä päivää Messukeskuksessa. Lämmittelynä järjestetään runsaasti oheisohjelmaa muun muassa Kaapelitehtaalla, Keskustakirjasto Oodissa ja eri puolilla kaupunkia.

On monta hyvää syytä merkata loppusyksyn menokalenteriin käynti Slush Helsinki 2019 -tapahtumassa!

Slush Helsinki 21.11–22.11.2019 Messukeskuksessa

Tapahtumatuotannon vuosikello raksuttaa kohti vuodenvaihdetta.
AudioVisual Expo kokosi ammattilaiset jälleen tänä syksynä Messukeskukseen, jossa yli 50 yritystä ja yhteisöä esitteli alan tuoreinta tekno
Videoseinillä on paikkansa, mutta silloin kun ei välttämättä tarvita liikkuvaa tai vaihtuvaa kuvaa tarjolla on kätevämpikin vaihtoehto – Se
Broadway Finland on ylpeä työntekijöistään ja esittelee heidät yksi kerrallaan.
Kevään BroadCastissa julkaisimme ensimmäisen osan artikkelista, jossa pohditaan